17.8.09

Vad håller jag på med?

Åh herrejävlar!
Vad har jag egentligen gett mig in på!? Vem bestämmer sig för att lämna ett Bra, Kul och Fint liv och åka till någonting helt okänt? Ibland undrar jag om jag verkligen är bra för mig själv...
Börjar få lite resefeber nu... Vaknade tidigt imorse och kunde inte riktigt somna om, jag kände en ångest inombords, en stark oro över hela det här spektaklet. Lite den där "Vad håller du på med" -känslan.
Men nu när jag tittar ut genom fönstret (det regnar) och jag ser mig omkring här hemma och i Norrtälje så känner jag det i mig igen. Den lilla äventryaren som bor innuti knackar på igen och den lilla filuren har Inte resefeber, det kan jag garantera! Det här är en dröm som jag haft länge, riktigt länge och drömmar går som bekant inte alltid i uppfyllelse, den här har gjort det... Så egentligen vet jag inte varför jag tvekar. Eller jo, jag vet. Det är för att jag åker ifrån ett gäng underbara vänner, en jättefin familj och en omänskligt fin pojkvän, Jag älskar dem allihop! Er allihop! Det är det som kommer bli svårast, att sakna er mina älskade! Men det gissar jag kommer skina egenom mina framtida inlägg, annars vore den ju konstigt.

Nu ska jag ner på stan och köpa de sista små penalerna inför min lilla resa.

Ni hör av mig!

Greetings from Amanda!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ett krav jag ställer på dig amanda! att skriva och berätta allt skoj du är me om där borta!
Jag tvekar inte på att du kommer vara me om nåt du kommer minnas resten av ditt liv! :D
Men ja, vi kommer sakna dig minst lika mycket, om inte mer!
Ta väl hand om dig,
vi hörs snart!
pusssar:*

Josefin sa...

Om man kan få sina drömmar att gå i uppfyllelse ska man banne mig göra det!
Jag kommer sakna dig galet mycket. Men kommer tänka på dig och veta hur mycket du ville det här, :) Du kommer ha ofantligt kul nu i 10 månader och när du kommer hem möter vi dig med all underbar vänskap som fanns när du åkte. :) Ha det toppen nu, och hör av dig! PUSS

Linda sa...

Håller med föregående talare!

Och... Jaa, du håller på med något som är väldigt bra, väldigt bra. Florida liksom! Woooh. Coolt som satan, jag måste göra en visit nån gång i mitt liv ^^

PussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPuss. (En liten uppladdning pussar från mig :P)