3.10.09

gitarrplonk och gitarrplink

Igår fick jag en gitarr av Hjalmar, min skogstokige pojkvän. Varför? För att jag älskar dig - sa du. Det är det som gör det så fint. Jag har gått runt med ambitiösa gitarrdrömmar länge nu men det är svårt att flyga utan vingar, svårt att bli gitarrstjärna utan gitarr. Men nu jävlar!
Nu bor vi 5 presoner här hos farmor och farfar istället för 3, mina små bröder har kommit hit. Detta innebär att jag har sagt farväl till mitt privatliv till på tisdag. Bye bye...

Snart får jag hem mitt Comviq kompis- kontantkort så snart kan ni som vill nå mig igen!

Jag vill lägga upp bilder på gitarren och så mycket annat men minneskortet till kameran har slutat, utan uppsägningstid. Tills jag hittar en lämplig ersättare får jag avstå från kameran helt :(


The best days are not planned
-Anna Ternheim

Inga kommentarer: