18.12.09

Jullov!!!!

Jag är ledig.
Vilken underbar mening! Jag vill bara säga den om och om och om igen! Jagärledig jagärledig jagärledig!
Välförtjänt. Verkligen välförtjänt! Jag har varit så trött den sista tiden, helt slut ända in i märgen. Men nu får jag förhoppningsvis lite välförtjänt vila. Baka, äta, sova, film, tv och annat såm kilngar samma klang. Heeelt underbart!!

Idag var det då julavslutning och jag vill inte låta pryd men när man börjar köra avsugningsskämt så blir man ju lite störd. Haha, jag låter Så pryd! Men aja, jag kände hur jag blev högröd i ansiktet (vilket gick jättebra till min och sofias skjortor) och jag kände mig väldigt besvärad. Men att en het Rudolf-brud i kortkort gör en avsugnings imitation på jultomten kanske gör ganska många lite ställda. Men okej, moderna tider, moderna seder... Måste kanske anamma den nya tiden, även om det innebär att man blandar in sex mellan Tomten och Rudolf.

Hjalmar kommer hit ikväll och tor mig, vi ska inte göra någonting. Jag hoppas på att det går en bra film på tv som jag ka somna till, ja, så rolig är jag!

Julpuss!

Inga kommentarer: